ManisGlobal Sdn Bhd

HUBUNGI KAMI : +6017-3780687

Associate blog:
http://www.powerfacebook.blog.com/
http://rajanusantara.blog.com

Wednesday, December 15, 2010

FORMULA DAN PENGHASILAN





ProfessorSWEET adalah produk yang berasaskan pati asli manisan tebu yang difomulakan melalui hasil penyelidikan seorang saintis tempatan yang mana hasil kajiannya selama 5 tahun terhadap dextrose telah membawa kejayaan keatas penemuan formula baru terhadap pati tebu yang mempunyai kadar yang minimum kalori, karbohidrat dan bebas lemak berbanding gula tebu biasa.

Penghasilannya adalah 100% daripada tebu dan formulanya telah dipertingkatkan menjadikan sirap pemanis yang boleh menjangkau 600 kali lebih manis dari gula biasa. Sirap pemanis ini tidak dicampuri bahan pengawet dan penghasilannya sangat dititik beratkan tentang aspek kebersihan, kualiti dan cara pembungkusan.

Ianya mempunyai kadar kemanisan lebih tinggi dari gula biasa, tetapi hampir tiada kalori, lemak, kolesterol, protein, sukrosa, carbohidrat dan saccharine. ProfessorSWEET mempunyai kadar penerimaan kemanisan dalam sistem tubuh manusia mencapai 600 kali ganda berbanding gula biasa.

Gula adalah rangkaian karbon positif dan negatif dalam tubuh badan manusia. Menerusi formula yang menggunakan teknologi nano, zarah proton, neutron dan elektron yang membentuk rangkaian karbon negatif dalam tubuh badan dapat dileraikan.

ProfessorSWEET adalah pemanis pati tebu pertama di dunia yang dihasilkan menerusi TEKNOLOGI NANO. Melalui testimoni, teknologi ini berkesan untuk menyebabkan karbon negatif yang menjadi penyumbang kepada penyakit kronik seperti KENCING MANIS, DARAH TINGGI & OBESITI mampu dileraikan sepenuhnya.

Teknologi biofizik yang digunakan dalam penghasilan ProfessorSWEET memastikan ianya disediakan pada pH5.5 bagi mengelak terbentuknya karbon negatif, sesuai dengan sifat semulajadi tubuh manusia yang turut mempunyai pH5.5.


Hasil kajian mendapati penggunaan berterusan ProfessorSWEET membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah ke paras normal. Pengguna masih dapat menikmati rasa manis yang lazat tanpa rasa bimbang dan ragu serta lebih menyihatkan. DENGAN ProfessorSWEET, LEBIH MANIS.....LEBIH SIHAT!!!!

No comments:

Post a Comment